Semester dag 4- Mulet...

Mulet...
Men lika glad är jag för de=)
Har nämligen sjukt mkt att städa upp här i lägenheten..
Sen har jag varit taggad på lite jogging i ormbergsbacken så ett svettigt pass fick det bli=)
Kände mej fortfarande lite bakis i backen..=(..tungt i huvet liksom..
Så en lugn dag pasar mej bra=)
Efter middagen ska jag dra med ut babe på en promenad sen ska vi boka klart resan..typ äntligen...blir väl nån dag senare iafl..hahaha
Måste ladda upp datorn med filmer oxså så jag kan slö kolla vid gråa dagar..idag gick de an men tänk om de är så här fyra veckor till??
Nääääääää...
Nu ska jag laga mat!Kyckling wok ska det bli=)
PÖSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0