Semester dag 5- Dejt med Eilas

Idag ska/skulle jag möta upp Elli och lilla Elias för lite cathing upp häng=)
Men fröken hann få andra planer då jag sov så länge idag/igår så de blev ormberget i grå vädret idag med!
Väl hemma hann solen dyka fram och jag fick pressa lite på balkongen=)
Sovit som ett arsel natten till tisdag av okända anledningar..var ju dödstrött!!
Är jag nu oxså borde kanske gå till sängs=)
Hur som haver...
Efter träning, dusch och solning gjorde jag vad som kan vara den godaste lasangen ever!!

Eller vad säger du syster??=)

Efter middagen tog vi

bilen till rutvik och möttes av Johan och Elias som nästan kan gå helt själv nu!
Så himla impad varenda gång man ses nu och hur han utvecklas=)

Lekte lite i gräset=)

Spanade in bastun!

Nu på kvällen när vi kom hem har vi bokat flygresa till och från stockholm..
Bokat hyrbil till göteborg samt Gothia hotell så vi har nära till liseberg=)=)
Planen är därifrån en tripp till berömda Gekås i Ullared sen tillbaka till stockholm fredag och hem lördag!
KOmmer bli Grrrrrrreat!
Nu ska jag sussa!!
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0