Semester dag 6- Bensby mys=)

En god-dagens!

Svirade på mej en kjol och lång leggins innan jag åkte till bensbyn idag...de blåste faan mkt här på malmis och det var hyffsat grått på himlen...
Tji fick jag när jag anländer till  byn och det är stekande sol där med svala vindar=)


Fick iafl mysa med sötaste Frank, Frida

Och viktor=)


Vi tog en promenad till båthamn..
Latte mamman=)!?

Spanade in malins hus och sen blev jag bjuden på go lunch!
Grillad karre??Och sallad med hemma gjord mumsig sås!

Helt plötslig var morsan bakom mej och hojtade att aldrig ser man av dej..bla bla bla...Men jag tror hon mest var lite sugen på att se Fridvikans bebis=)..

På vägen hem knackade jag på hos mormor och morfar som bodde några hus bort!
Allti lika uppskattat när barns barnen kommer på besök=)Får stanna längre nästa gång!
Jag har nämligen haft syster sonen på middag här idag=)
Han och Tingy kommer riktigt bra överens!

Jag bjöd på potatis och rotsaker i ugn med fetaost på..


Till det kyckling och en jävla massa såser=)


Efter middagen fick Edde följa med förbi jobbet där vi inhandlade grillbriketter för hela sommarn och lite annat shit!
Varsin glass åså brummade vi vidare mot storsand där Tingy badade hel vilt och galet..Den hunden Älskar vatten och lille(store) man tyckte det var lika roligt=)
Imorgon ska jag ta med syster och Edwin till något roligt badställe så vi får hoppas på sol!!!
Har sovit som en apa inatt med btw så tänkte somna till en film nu!!
Todilooo!!!!!!!!!!!!!*:0)



Kommentarer
Heidi

Oj såg gött ut med fetan uppe på potatisen.. måste testas!

2011-07-20 @ 23:27:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0