Semester dag 7- Lulviken!!!

De går bra på blogg fronten nu=)
Tänkte försöka skriva ett inlägg om dagen  varje semester dag!!

Idag drog jag med syster med son plus kompis till lulviken=)
Sol bad och värme!
Fun fucking tastik!!!=)

Dom bästa!!

Vart ligger kiosken!!!??

Pojkarna lekte häcken av mej!!Vi kastade freesbe och sen blev de vatten bus!
KÄnns som ett träningspass i sanden och värmen=)

Efter en härlig dag på stranden återstod kvällens fråga..
Vad blir det för mat??
Babe föreslog pizza...men njeeee....
Trots att jag åt kycklingsallad på beachen så var jag sugen på den där GODA Mango chutney grytan jag gjorde i lördags!!Den är helt underbar i smakerna och går ju så fort att laga=)
Hade slut purjolök så för att få lite kontrast i maten fick salladen bestå av spenat, coktailtomater, socker ärtor och cashewnötter!Ett stänk citron oliv olja..Mumma!!!=)

Grovt varmt bröd med lite persillade och ost på med en klick aioli=)

Hann bara innanför dörrn hemma när brorsan ringde och frågade om jag kunde passa Albus imorgon..Imorgon blev iDAG OCH NU SITTER HAN HÄR=)
Eller ja han är överallt och små buffar(skäller)...känsligare än mina små för ljud=/

Men han är ju söt!!Tur de=)
Ikväll ska jag gosa sönder hjärtat i soffan!!Har typ 6 filmer download!
Myskväll med andra ord!!
Kram på er alle!!!


Kommentarer
HeidiK

Jippi, kul med massa uppdate! Ni verkar ha haft en kanon dag på stranden! :D

2011-07-21 @ 20:43:16
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
Ida

Den där maten såg riktigt god ut!! Ska jag testa någon dag! Ha en skön semester! Kram

2011-07-22 @ 07:19:55
URL: http://idanylen.wordpress.com
sussi

Men sööt albus =)

2011-07-23 @ 13:47:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0