Semester dag 9- City med babe!

Var lite lätt molningt lördag morgon..Och vi som hade tänkt åka till boden och bada=(..
Älsk föreslog stan istället och den bangar jag sällan=)

Innan stan gick vi en prom med hundarna och Donna fick sej en REJÄL genomgång i pälsen..
Sheee loved it!!


Vii=)


Dagens outfit!


Shoppade två linnen på Monki (bild kommer senare), men det var nog allt=)
Solen kom ju fram efter nån timme och då avnjöt vi en god lunch på fiket i Pentik lokalen..
Babe åt en renskavs rulle och jag en Kyckling club sandwich på chili ciabatta..Hur gott som helst!

Ah just ja!Skrev ju tidigare att vi köpte en arbetsbänk!

Den måste ha varit ett "måndags" exemplar!Kolla in instruktionen=)

Den lutade rätt mkt så vi åkte in och bytte. Och i den förpackning var instruktionen rätt stavad samt att det följde med mer delar än den första=)
Så så fort fukthelevetet försvunnit och man orkar röra på sej så ska vi börja skapandet=)=)

Vi åkte förbi On Off som har 50% utförsäljning..och ja det märktes..fanns typ tio olika varor kvar i butiken samt flera hundra spel..men vi fyndade Dolce gusto Kaffe kapslar iafl=)
30Kr förpackningen och vi köpte 6st så det borde räcka ett tag!

Zoegas kaffe är bäst!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0