Frank Waltar

Aka Frallan...MItt smeknamn..KOmmer inte ihåg vad Frida och Viktor kallade han..
Typ Franky deddy??
HUr som helst så har jag mys med minstaste bebisen idag!!
Dryga 3300gr var inte tungt att bära=)
Fan Donna väger ju 3800 nu *tjockisen*

Så underbart att snooosa på dom små=)=)

Vilken tur jag har som fått bli moster till så många vänners ungar!!

Passade på att laga lite lunch med Frida oxså. Vi (frida) gjorde lax paj!
Ta mej fan den goaste jag smakat!Måste göras igen!!


När jag kom hem bakade jag en jordgubbspaj som jag ska ta med mej till Elli och Johan imorrn då vi ska grilla och äta gott=)
Men nu måste jag avsluta. Ska krypa ned med älsklingen och se en film.
Jobb hela helgen..Kul!!...Not...
SötNutt!!!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0