Girls Night out!

Som ni redan läst så vare tjej kväll i fredags!
SÅ tänkte jag bjuder på lite Pics!
Började ju med en öl på roasters..Mumma gott sen middag hos Karin..
Spenat pasta och Quorn..

Jag var inte riktigt klar så dök upp i morgon rocken=)

Skönt att bo nära=)
Sen blev de lite tjej fix och alkohol!

Karin hade sytt mössor till Elias som tjejjerna var ivriga att prova=)


Jag med Ölen=)

Spex och flum=)



Kvällen avslutades på färjan med en kvart i tre svep.

Och en mini cheese burger från Max!
SJUKT Rolig kväll=)
Grym skoj att få en kväll med mamman i gruppen!!Mera sånt!!!=)
*pöss*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0