Ikea Ikea Ikea

Se vad jag hittade i mitt utkast!Ett påbörjat inlägg från 6/6-2011!
Läs om ni vill..bloggen e ju mest till för mina minnen=)

Vi steg upp tidigt igår?..kl 9 =)
Packade väskan med pengar och påsen med fika!
Allt för att komma iväg lite tidigare och hur mysigt är det inte att fika ute på en rastis??=)


My Hottie*

Sol var de..Men det blåste ju däremot FAAn så jag åt sista mackan i bilen=)
PÅ bild har ni även min nya döskalle sjal i rött!!Ska du ha en Lisen??=)

Ikea var ju lika grymt som vanligt!Dom höll ju på att bygga om en massa men jag tyckte inte det störde..blev kanske bara mindre inspiration men alla gamla rum var ombyggda så det var myyys=)
Vi Hitta en massa vi ville köpa men handlade bara det vi "behövde" nu=)

Blev även en sväng till TEX där dessa inköptes=)
(Bilder saknas)Eller har redan visats=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0