Jag och LYK(an)

Idag har jag hämtat hem LYK(an)..som jag kallar min Bil=)
Hon har varit på rep hos KL-Bilar här på malmudden.
Bytt kul lager då den dånat som fan på bil vägen!!
Mannen jag hämtade den hos sa att av alla bilar han kört så har han ALDRIG hört en som låtit så illa..hehe ja va säger man?Jag kan ju nada om bilar.
Har ju en killkompis som faktsikt skulle laga den men som lånat ut sin verkstad.
Men jag blev fan så jävla less på att köra på 90 väg och knappt höra sitt huve tänka=)
Berättade även till killen på telefon att den som gnisslar i vad jag tror är fläkt remmen så han hade kollat de men den behövdes inte bytas utan han hade oljat in någon del utan extra kostnad men sa att den kommer nog börja gnissla igen efter ett tag...Men då får jag väl plingelinga han igen=)=)

Senare idag ska jag ta mitt pick och pack och brumma till Rutvik där jag ska passa go Elias medans mamman jobbar och Pappsi ska på firma middag!!
Jag ställer så gärna upp=)
Var ju även barnvakt i måndags innan jobbet och de gick ju hur bra som helst!!

Donna som annars är rätt så skällig mot Elias kunde inte få nog av han.
Det pussades, kramades och slickades. Till slut fick han nog=)
Får se om de fortsätter vara sådan kärlek mellan dom båda eller om de hade å köra med hennes löp period=)

Kärlek börjar ju med bråk???=)


Kommentarer
HeidiK

Jag läser mest bloggar och allt möjligt med telefonen nu för tiden så då blir de inte att kommentera så mycket.. men jag är och läser alltid då jag ser att du uppdaterar ;) jätte fina kort på vackra du och alla små söta charm troll du känner. :)

2011-06-27 @ 21:22:45
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0