Munsanering!

Idag har jag lämnat Donna på djursjukhuset för en rejäl munsanering...
Borstat hennes tänder men de hade fastnat rejält upp mot tandköttet och luktade mindre gott!!

Sötaste bruden ever som jag hämtade...Lite drogade vinglade hon fram..
Hej Donna böjer jag mej ned å säger...Och vilken LYCKA när hon fick syn på mej!!
Kände mej som världens bästa mamma=)..Fick tom tårar i ögona...
Pussar och kel i den bästa drog anda hon kunde ge!
Två tänder hade dom dragit som var lite lösa men dom behövdes tydligen inte sa hon men jag drog upp läppen och de såg ut att vara så futtiga tänder kvar=(...
Dom sa iafl att hon vill nog bara sova och säkert inte äta på hela dagen...
Trodde dom ja!
Försökte rasta henne när vi kom hem men hon förstod nog inte ens att vi var ute..
La henne i soffan när vi kom in...yra ögon och trött.
Hann bara in i köket så kom hon fram snubblandes..MAT ville hon ha=)
Först en portion..sen började hon rensa golvet så då fick hon en till..
Hon hade ju fastat hela morgonen stackarn...Sen ville hon ut å kissa...
Hon ser rätt full ut...Som på hund morfin eller nå haha kisandes och ser rejält trött ut!
Busa har hon oxså hunnit med..
Men mestadels kel hos mej!!
Tycker ju synd om henne så hon blir rätt upppassad=)
2400 Spänn kostade de...Tur Tingy klarar sej utan!


I soffan...

Snarkandes..Bild tagen med webcam=)

Somnandes i sängen=)

Bästaste Mia armen ska det gosas på!!!

Jag har för övrigt varit ledig idag...Över 33 grader varmt här på malmudden..
Jag som brukar säga att de ALLTId blåser på malmis..men inte idag...
Idag var de varmt...De vill vi ju ha..Men ska de vara utomlandsvärme måste de ju finnas ett tempererat hav att svalka sej i..Inte svenska iskalla vattnet..
Nä..Imorgon jobbar jag,,skönt tänker jag..helt slut efter denna dag!!
Börjar iofs kl13 så ska bränna liiiiite hos Karin innan sen fåre vara bra tills de går att bada!!
Tjngelong!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0