Sjukare....


Jaha...febern var ett faktum imorse...helt dödstrött..
Men pallrade mej till jobbet ialf och har knaprat Ipren för att få ner febern..
Var fortfarande varm sist jag kollade men jag lever iafl och har ingen tok förkylningen eller annat i övrigt så de är nog borta på fredag=)
Imorgon e jag ju ledig och babe likaså!!
Blir pimpa läggan tror jag!=)
Dags för lite kvällskäka nu..Testade Grand de lux målet idag men inte vart jag så impad..
Kan ju bero på min brist på smaksinne just nu=)
NU blire fil och flingor  och sen ska vi se film!!
Puss*:0)


Kommentarer
sussa

Provade oxå den, chees and bacon varianten å jag va inte alls impad. Den va god men inget utöver de vanliga, goare me en frisco ;)

Krya på dej!

2011-06-02 @ 08:17:03
URL: http://sussnanna.blogg se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0