Värmeslag i värme böljan!

God kväll!!!
Vet inte hur ni andra blogg läsare har de..
Men här i luleå har det varit över 30 grader varmt nu i snart tre dagar och utan någon som helst blåst!!
Har pressat och solat men det är ta mej faan för varmt och kvavt!!
Och idag på jobbet då??..Ja Acn verkade ju fungera ibland....
Till slut inte alls........
Att jobba i våra tjocka arbetsbyxor i grov bomull var ingen jävla hit.
Att någon sen grävde sönder en nät kabel och att alla köp gick offline var mindre populärt de me...
Fy faan jag e helt slut!
Babe är i boden så jag passade iafl att unna mej från Mac Donken..
2 Chicken JUNIOR burgers med cheese!!
Tagit mej en välförtjänt dusch och ätit Mentos...
Mer spännande dag har jag inte haft...Ja fast jag var ju och hängde på Karins balkong imorse det var trevligt!!
Sola med grill olja och spreya vatten!!Det e så men blir steeeek!!!!!=)
Hoppas på att bli så här brun igen=)=)

Snart dags för sömn igen!!!
God natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0