Film Maraton!

Igår kväll efter en hel dags rantande av shoppning och inspirations sökande så däckade jag i sängen av yrsel..
Fick svår huvudvärk tidigare under dagen som lyckligtvist gick över efter tre treo men när jag väl kom hem snurrade huvudet=(...........
När jag vaknade kl 19 startade vi film 1 av 3...
En komedi To get me started=)
Youth in revolt

Den var liksom helt okej..inte så mkt hysterisk komedi utan mer haha ja de va ju kul..
Men se bar iafl=)

Sen såg vi The Last Exorcism
The Last Exorcism
Den var en riktigt rysare..fy fan..Dåligt slut men håret på armarna stod rakt ut mestadels av filmen=)

Och för att avrunda kvällen såg vi en action.
The last airbender

Jag tyckte den var jätte bra tills jag somnade...så jag har ca 40 min kvar att se tror jag=)


Kommentarer
Edvinmariann

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-06-28 @ 10:22:41
URL: http://edvinmariann.blogocial.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0