Häng med Friis och lilla Pyret=)


Och söt Tingy!!
Donna hade soffrums förbud då jag målat sista varvet på bordet och hon tappar hår som FAN!!!
Startade den här dagen tok stressad över att hinna med allt möjligt..men så satte jag mej i soffan och tänkte..nääääääääää...nu gör  du de och jag de sen träffar jag Friis, lagar mat åså chilla i soffan!
ORK int göra cp mkt saker varenda dag jag e ledig!!
Men jag hann iafl byta de beiga byxorna..råkade köpa hem ett par militär gröna oxså då de var 10% på Hm=)
Långprommis med hundarna och kasta pinnebus på  isen..
Sola en kvart..Äta både frukost och en mellis=)..
Laga god vitlökskyckling med spenat, soltorkadetomater och gräddsås med pasta till middag..
Påbörjat ett kuddfodral size BIG och sorterat tvätten inför imorgon!
Tagit ett extra pass så fick bli sen tvätttid åså ska det grillas lax och drickas vin med kärleken=)
Just Duschat och nu soffa=)

Hej Svejs!!!=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0