Lasange..ett glas vin..och Zingo!


Delux middag efter en tur på stan=)
Bjöd hem fröken Heidi på en kaffe och med sej hade hon söta syster sonen ludde hur söt som helst!!
Drog in till stan för att kolla in marknaden som bokstavligen blåst iväg=)..
Strosa i lite butiker innan dom gravid drog hem=)
Själv shoppade jag vidare och mötte sen upp morsan för lite fika på Mat & Prat, (kladdkaka)=) och massa strunt snack!!=)
Dagens inköp!!

Beiga jeans leggins från HM, svarta leggins i grövre material och dragkedja på vaden även från HM.
 Åså ett beigt ?linne därifrån åxså!!

Solbrillor från Gina T och grön djursjal från JC .

Senare blire färga håret med KArin åså mysa med doggsen=)
En sittandes dagens outfit!=)

Imorgon kommer bejb hem..som jag längtat!!!!!
pöss!!


Kommentarer
HeidiK

Tack för idag! Får göra om det snart.. Och kanske en lite längre tripp på stan när mina fötter orkar med lite längre stunder ;)



Hihi, men du shoppade vidare, roligt! :)

2011-03-24 @ 19:46:16
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0