NORweigan Man!

Eftersom bejban e borta  i Norge och arbetar några gånger i månaden var och varannan månad. Så besöker han ju Taxfreen rätt mkt.
Och vad gillar jag??Jo presenter=)
Så jag kom på värsta grymma ideen att han sku köpa med sej en present till mej när han e borta och jobbar som jag sen snällt får=)..Jag måste ju trots allt vara utan han en vecka åt gången=(..
Iår har jag hunnit med att få Linds choklad blandning.
Christina Augileras Parfym=)


En stor påse After Eight mini chokladsorter.
Och dom bästa!!

Diamants are a girls best friend=)=)
*bLING bLING*
Thanks Babe!!!!
Det kommer bli lika spännande varje gång sötis=).. hihi



Kommentarer
HeidiK

Naw! :) I like! :)

2011-03-25 @ 07:46:22
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0