Pizza time!!!

Efter en hel dags vandrande på stan och sen ut på tapet jakt så blev de en fet go jävla Azteka till middag=)
Dagen har gått i shoppingen tecken och sen löning har jag shoppat för snart 5000 Spänn...bara så där=)
Mesta dels till lägenheten men även kameran drog iväg!
Idag skulle jag bara in till lulebo och spana tapeter sen iväg till Åhlens och köpa tre lådor till lill toans som jag bygger om=)
Många timmar senare kom jag hem med.....
Blev även ett träd från åhlens!
E galen i träd=)
Åså träffade jag på Ewe som har praktik där då hon pluggar till Dekoratör liknande tjoos!
Nåjo!
Blev ett inköp på å¨hemtex..En färgglad VÄNNER handduk!
Gästhandduk Vänner - multi
Järntabletter, nässpray och ett svart akrylglas till sminkborstarna=)
Och två Behåar från HM som jag hoppas sitter någorlunda ok.
Back till tapeter så hittade vi en fond tapet och en bas som jag hoppas vi tar!!=)

 

Den turkosa delens åså blire en beige vit bas i resten av rummet!!=)
KOmmer att bli GRYMT!!!
Nu måste jag sluta inspireras överallt!KOmmer att bli så DYRT!!!!
Hoppas det är Elli som står för shoppingen imorgon=)=)
*Kram*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0