Prioritera dina vänner!

Idag har jag hängt med Friis!
Vi prommade ned till varvet isen och satte oss i "vind"skyddet..men de blåste faan iafl=)
Käkade Fridas bakta bröd, drack varm kakaomjölk och grillade korv=)

Man lukta hyffsat gott nu=)

Sen va planen att åka till Rutvik ¨vara barnvakt till Elias men pappa Johan kom hem tidigare så de behövdes inte..
Så jag gled in till stan och hälsa på Karin på jobbet.
Köpte lite gardintyg så jag ska sysselsätta mej ikväll=)

Sen hälsa jag även på A-K på bikbok och där gled även Anna å Edwin förbi så har varit en härlig dag då jag stött på alla goa vänner=)

Men nu e jag däckad i soffan med huvudvärk!Andra gången på en vecka och huvet liksom surrar??
Lite treo och vila i soffan ska nog fixa de=)
pÖÖÖÖÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0