Sneak a peak!!

MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Skit gammel dator!!!
Jag som äntligen fotat med nykameran.
På efterfrågan, äntligen bilder från renoveringen på lill dasset!
MEN för ny kamera i guess och gammel datorn har inte allt rätt så de gick int!!
Sorry Lisen å Heidan!
BIlder får komma en annan dag men jag har ju fotat iafl=)

Har skapat denna bild iafl utifrån en bild jag hittade på nätet åså lagt till texten själv via inspiration från en annan bild jag såg=)
(Den vita ramen runt bilden ska vara så!)

Ska hänga inramad på toaletten. So Dont Forget!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0