Sommartid!

Var det bara jag och * som kom försent till jobbet idag??
Frågade Fredrik när klockan ska ändras.. ja jo imorrn natt till måndag morrn..oki skönt..
HAde öppning idag kl 9..
Chillade sminkade, gjorde frukost och satte mej framför tvn...
klockan på tvn var nu alltså 09.10...kollar mobilen som visar 08.10...
HELVETE VAD FAN E KLOCKAN??????????Skriker jag ..kutar in i sovrummet å frågar Fredrik VAD E DIN KLoCKA???
Den e död svarar han..fuck fuck fuck..fattar ingenting vad fan ska klockan vara???
Fredrik sa ju att om klockan e 8 ska vi ställa den till 7..men nu var ju min klocka 8 och tvn 9 och den brukar ju gå rätt??
Ringer Mamma..Mamma vet bäst...
Ja klockan e efter nio....HELVETE jag ska ju öppna klockan 9..måste lägga på..
lämnar frullen på ´bordet och sticker med ett du får kissa hundarna hej då..
Och kvickt kör jag "lagligt" mot jobbet och framme strax innan halv tio...phjuu...
Bara en halvtimme sen inte så illa=)
Andra missa ju en timme hihihihi=)=)


Kommentarer
Heidi

Oj så det kan gå, bra att det slutade "bra" iallafall, en halv timme är inte farligt du hann ju låsa upp butiken iallafall! :)



2011-03-28 @ 03:57:45
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
Alina

haha, jaa, andra är ju förstås värre :) men jag får skylla på barnet, barnvakterna, mannen och massa annat som inte har med mig att göra ;)

2011-03-29 @ 07:31:57
Mia

Haha ja de e ju dom där jädrans karlarnas fel tycker jag=)!!

2011-03-31 @ 21:24:11
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0