Spik och bank!!!

Efter ytterligare ett kvälls pass...dock efter tre dagars ledighet så ska jag egentligen inte gnälla!
Men iafl..med en stor suck så idag efter ytterligare ett kvälls pass..
Komma hem sent och inte hinna med livet så har vi iafl hunnit få upp min TAVEL VÄGG!!!!
Lill toan kommer att vara placet too be=)!!
Super mojsigt blir det!!!!
NU återstår bara att välja ut fina och roliga bilder som ska pryda ramarna=)
Och det e ju NI mina närmsta vänner som kanske dyker upp hihi så har ni nån favorit hojta till!!!
Till kvällers har vi just sett klart Mirrors 2..
Inte hel kass men inte riktigt super bra så 2/5...
dags för sängläge nu då de e arbete hela helgen..
Och ja just ja..En hel vecka tills jag fyller år!!
God Natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0