Dagens.......onsdag Maj

Morgon mys med Donna=)

Vilken sovmorgon jag hade idag då!
Vaknade och hade grymt huvudvärk..tänkte att jag går upp och tar en treo och somnar om..
Kollar på klockan och den är 12.05!!!!!!!!!!!!!!!!
Gick å la mej innan halv ett så inte konstigt att jag hade ont i huvet...lite uttorkad och inget morgon kaffe!!
Men det tog sin tid innan den försvann=(...
Hinkade vatten, tog en treo, kissa hundarna, åt frulle/lunch, mera vatten..en till treo...
Började sy..ja så kring 17 gick huvudvärken över och då efter en kaffe kopp slinkit ner=)..
What to do whitout the koffein?!

Idag har jag iafl Äntligen hunnit sy klart kuddarna till lillrummet och två sittkuddar till myshörnan=)

Har även solat och cross trainat och nu kom babe hem så ska mysa upp han!!=)
God natt alles!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0