Fräknar

Hej Pippi Långstrump!!??
Vadå Fräknar??

Uueew...Nästan läskigt nära cloose up!
Men den bju jag på..Under sminket finns alltså detta..
Dags att blanda ihop mitt sommar puder!
Mix på transparent loose powder, max factor mineral puder, sol puder och lite mineral foundation!
Blanda, arbeta in i borsten och swiisch har du ett lätt täckande sommar puder med lite stänk av färg=)!!
Måste färga ögonbrynen och kanske tom skaffa ögonfrans förlängning för som ni ser på bilden e mina näst intill obefintliga!!
NU ska jag baka kladdmuffins!!=)
Se ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0