Grill Lunch!

Har haft en förjävla fin för middag hemma hos Heidi, Mattias och lilla Jakke!
Börjar med dagens Outfit!!

Nytt linne och solglasögon från Cubus. Invigde mina leopard kilklackar från HM!

Tog med present till lilleman som jag skapat!!Lite billigare än att köpa i butik men även personligare gåva=)!
Lilleman=)

Vi har idag Grillat kyckling till lunch och ätit grekisk sallad med nybakat bröd=)
Solat
Testat studsmattan
Surrat
Druckit kaffe och chillat!!
Bilder säger mer än ord så här får ni ett hav av foton från dagen=)=)


Första gången på en stor studsmatta!!Var galet läskigt att kliva av det kändes som att man flög ostadigt fram=)
Close up=)

Men kul vare!!
Helt underbart att man träffat ett så härligt par som man har så kul med!!
Ser fram emot fler stunder till sommarn=)!!
*lööve*


Kommentarer
HeidiK

Du är så fin vännen! <3

Och tack för en grym fm, och det kommer bli många sådana tillfällen i sommar.. :)

Och tack tack tusen tack för lådorna, vi ääälskar dom! :)

2011-05-12 @ 22:19:27
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0