Mat känslan

Ibland förstår jag mej inte på min kropp...
Äter bra frukost ALLTID...
Åt två Glödhoppa till lunch med ett glas blåbärs Proviva...
Kom hem helt slut i kropp och knopp..
Inte hungrig alls där kring sju...Men tänkte att äta MÅSTE jag ju!
Så lika laga mat........
Blev citronlax i gräddsås och spenat pasta idag=)
Hur som haver så under den lilla stund jag lagar maten hinner jag bli så hungrig så de känns som att jag ska svimma!!!!!
Inte av hunger utan mer blodsockefall.....
Och nu när jag darrhänt tryckt i mej all mat?..ja nu känner jag mej hungrig istället??
Hur fungerar du???

(bilden har inget med dagen att göra...bara ett mat foto typ hehe)
Och vart är mitt Thomas Sabo halsband??(på bilden)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0