Morsdag!!!

3 Gånger gårddagens!!
Lika med dagens=)

Ibland tar jag för många kort och kan inte bestämma vilken jag ska slänga upp så då är de kul med lite coolage tycker jag=)
Har det iafl tok tråkigt hemma utan kärleken...Idag har vi haft igång skypen iafl!
Sa att du behöver inte säga nå jag vill bara höra att du är här..som typ hemma när du sitter och gamear i lillrummet=)
Fast fredrik e typ den som inte kan sitta tyst hahaha..munnen går i ett om allt och ingenting=)
Så nu ska ja se på film och bli trött förhoppningsvist!!Sjukt less på att det tar evigheter att somna!!
KOmmer gå som en zoombie snart!!!

Sen så vill jag åter igen säga GRATTIS PÅ  DIN MORSDAG ÄLSKADE MAMMA Anette!!!
Var förbi mammsen med massa choklad och en skvaller blaska som en liten present!
Lite kvinno unna=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0