Peerkele!!!!!!

Har ont i magen..typ moolande..
Sen säger den typ GE MEJ RIKTIG MAT!!!!!!!!!!
Blev 3 polar linfrö mackor till frukost.
En ciabatta Fitness till lunch med mozarella och grönsaker.
Och till middag( Nyss) åt jag tre hårdbrödmackor..
Alltså en riktigt MAck dag
Inspirationen är på noll och kylen inehåller typ bara alkohol och sötsaker. Och frukost.
Så tog mej en ljummen pepsi och smakar på dom nya chipsen  Double Cheese & Chili!!
Dom skulle tydligen ÄGA men jag ger dom bara 2/5......
Alltså inte så bra...
Vad ska jag nu käka då?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0