SNAAAAAART!!!!!!!!!!!!!!

Snart kommer min ÄLSKLING Hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Som jag saknat honom=)
Kan inte med ORD beskriva min kärlek för dej!!!!

Den här månaden blitt de mkt Norge resande för babe...Men då har jag han hemma nästan hela sommarn istället!
Men jag är ju en romantiker och tror att kärleken blir djupare av lite saknad!!


Idag har det alltså varit fredagen den 13 Maj...
Ingen otur än så länge för min del=)
Annat än att jag inte fick av all folie från min lunch så jag fick äta macka istället för att micra!
Men ingen gråt för de..Har ju en go lunch att käka imorrn istället!!
Apropå de så äre middags dags nu!Blir hårdbrödmacka och varm oboy!!
Fredags lyx haha
*pöss*


Kommentarer
sussa

Fina ni är :)

Kärleken blir absolut starkare av saknad, bra å vara ifrån varandra ibland.

Trevlig helg! :)

2011-05-14 @ 09:14:03
URL: http://sussnanna.blogg se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0