Valborg!!!!

Den firade vi ute i Rutvik=)
INte så mkt alkohol alls utan mest mys och bus men söt Elias!!!!!!!!

Och god mat med trevligt sällskap!

Majbrasa

Johan står nånstans där i röken=)

Grill Time




Moster Mias Bok läsning=)

Tror den var godkänd=)

Maris bok=)


Idag efter jobbet och middag hälsade vi på Friis och Victor som intagit ny huset..
Man blir verkligen sugen på större men de får vänta några år!
Men det var HUr fint som helst!!!Topp Notch!!
Och till sommarn kommer en liten bebis=)
Apropå bebisar så såg jag på facebook givetvist, att en vän och en bekant fått bebisar idag!!
Ett stort grattis!!!=)


Kommentarer
Anonym

Ska ni få en bebis?

2011-05-01 @ 23:37:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0