04.15-19.....

Gisses vilken lång dag det här har varit!
Vaknade före fan och hade svårt att somna om.......När jag VÄL somnade om och låg i djupa dreggel sömnen ringde väckar klockan och jag kände mej helt lost!!
Ut på ärende och lite shopping på Kvantum.
Kring 10.00 var jag hos Frida och Frank och gullade loss!!

Jag och bebbe Frank Juni 2011...gullis

Käkade lite lunch kring tolv sen åkte jag hem vid ett.
Hemma var det bara att sätta igång med baket för imorgom är det stughelgen för gänget!
Vi ska alla baka en paj att  ta med så jag gjorde en lax paj med spenat och keso......MUMS!
Sen däckade jag 10 min i soffan åså vare ju dags att laga mat..
KÖpt en Indsik korma mix för en evighetsen som vi testade idag!
Stekte upp kyckling och lök, i med pasten, 1dl vatten, smuttra 15 min, i med 1dl grädde och lite cashewnöts, servera med basmati ris..och det var riktigt riktigt gott!!!Saknades bara Naan brödet=)
Efter middagen blev de ilfart till ett annat ärende som gick KAnon!!
*Gillart*
Skjutsa tillbaka babe till storbilen då ha sku träna. Och jag fick ett jävla sug efter julmust i bilen så vände om och körde mot willys som varken hade julmust, lussebullar eller ens Pepsi max?!?!?!
WHATTTT!!!!!!!KÖpte en cola zero iafl som jag ska avnjuta med lite pepparkakor=)
Men först ska jag sy och sen ta en BAD=)
Kl nu är strax efter halv åtta och hela kvällen är kvar..jag..ja jag är helt slut!!
The end!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0