Äntligen internet!!!

Börjar kl 13 idag så passar på att ta igen lite från gårdagen så nätet låg nere till kl 21...
Var ju ledg igår och vaknade på helt fel sida...hade en känsla av att bara gråta när som helst....en klump i magen...ja jag gillar inte de här........
Tog tag i lite städning...rensade garderoben i lill rummet och bar upp en massa sommarkläder till vindan och tog ned vinter jackorna!


Nu när jag Äntligen hittat mitt duschdraperi så fick toan höst tema!

Orange, svart och vitt=)

Det var riktigt behöligt med en hemma dag även om jag saknade att sätta mej framför tvn och datorn när jag vill...
När babe kom hem lagade jag gammal klassisk Korvstroganoff med råris, rivna morötter och gurka till!
hur gott som helst!Åså lite limpa med ost=)
Invigde våran nya mini muffins form och gjorde blåbärsmuffins till efterrätt!!

Delicious!!!!!!!!!!!!!

Dagar som dessa får man tänka om och verkligen uppskatta vad som betyder nå i livet och tänka på lyckan med dom!!
Babe..

Och hundarna...

Mitt Allt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0