Dollar store

Drog till Dollar store kring halv sju snåret..sku ju ändå till Kvantum så åkte förbi dit först!
Var helt själv i butiken...grymt skönt=)
Köpte en paljettrig mobilväska

Här är föresten skalet på min nya mobil!Fett nice=)


KÖpte en fin julduk i filt och den goaste tomtenissen!

hur söt kan man vara??!=)


Nu har jag slängt i mej en alvedon då min huvudvärk sedan 4h tillbaka inte släppt och väntar på älsk som kommer hem från Norge!
Ska krama sönder han och sen sova. Jobbar 7-16 imorrn så måste vara utvilad=)
Vi har även börjat få fram julen i veckan...GRYYYYYYYYYYYYMT fina slingor hittils!
Tror tom jag ska julpynta iår!Fast typ åt det mer trendiga hållet=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0