En snabb city runda!

Hej igen!!
Igår kväll fick jag en super snille ide på lite fina julklappar jag tänkte mej skapa!
Blev att cykla in till stan innan lunch och införskaffa lite skapar material=)
Gled förbi Bikbok för att häsa på A-K men du jobba inte förrens ett=(....
Stog och snacka med Jenny där ett tag istället och kom hem med en ny topp och ett bas linne båda fyndades på rean!!

Var först lite rädd att jag skulle se blek ut i den beiga pastellen men det funkade!
Var ett otroligt skönt material. Och med lite spray tan på gammel blek kroppen ska jag nog se het ut!!

Dagens outfit blev Grönt!!!Älskar grönt=)

Mysig kofta i höstens ruskiga dagar...helt jag=)

Resten av dagen ska jag först tvätta klart. Se på  Ensam mamma söker. Skapa!
Äta middag. Vila lite sen möte på jobbet..Missar Dh=(.....


Kommentarer
Anna-Karin

määääh missade jag dig! ;D



och jag som var på rusta efter jobbet och spanade efter dig! ;D

2011-10-26 @ 11:37:10
Mia

Hahah ja men jag var ju ledig igår=) HIttade du nå fint att köpa??

2011-10-26 @ 18:45:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0