Ohh ***** days!!

Stängning tredje dagen på raken..Ja jobbade extra för Ella igår så de ska nog ge fina pengar i lönekontot=)
Sen är ju babe i Norge och jobbar så de gjort ju liksom inget...
Karin har kollat till dom måndag och onsdag och så var dom hos mor igår=)
ÖÖÖÖÖÖVER Lyckliga hundar när man ska dit....sen sitter dom i soffan och vill inte hem..haha precis som små barn=)

Idag har jag iafl tagit mej till kritan och rota igenom lådan med allt ELF smink jag fick hem i veckan!
 Sminkade mej snabbt med en lila ögonskugga samt min gamla guldiga shimmer dust....
Beställde 5 olika gel eyeliners då jag var TOK NÖJD med den metallic gröna jag fick med första beställningen så idag testade jag den i plommon till=)

Enkel vardags make up!
Primern var btw den bästa i budget pris jag testat hittils så nu har jag fyra hemma=)

Idag var det sol ute så orkade tom klä på mej ett par jeans!!!
Nu när det regnat ute har jag mest åkt till jobbet i mina nya Nike byxor då dom är hyffsat vatten resistanta!

Favorit döskalle tröjan som jag tyvärr...=(=( råkade krympa i tvätten samt köra för varmt så nitarna ramla av ..buhuuuu....men jag använder den ändå=)
Imorgon ska jag hämta ut ett paket från Stadium..Wiho!!!!
Är ledig så då ska de banne mej vara SOL!!!!!!!!!!!!!!
Tack på förhand.
Pöss god natt=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0