Tjabba!!

Sitter i soffan...ja typ sen jag steg upp!!
Planen idag var att jag troddde jag skulle varkna tidigt..ja eller de gjorde jag ju men somnade om kanske tio gånger och klev upp först vid tolv..=)
Skönt!!
Tänkte hälsa på Heidi om jag orkade lämna hemmet...(inte)
Sen fastnade jag med Anniz på facebook chatten i säkert 1-2 timmar så nu ska jag ta mej tusan skapa vidare!!

Igår morse hade jag huvudvärk och planerade en dag i sängen. Efter frulle gick jag och la mej igen men så ringde farsan och ville ha med mej på waldorf för en lunch!

Jag, styvmor och pap!

Sagt och gjort. 20 min senare befann jag mej framför buffen=)
När jag kom hem började jag skapandet av alla julklappar till gängets småttingar!
Kommer bli så bra så jag hoppas alla blir nöjda.
Sen minns jag inte riktigt vad jag gjort.
Just ja!Fick en snabb visit av Sussan oxså...Hon fick en vinterjacka jag inte använder längre och massa smycken!


Ja just ja IGEN!!!Brorsan och Frida var ju förbi på kvällen oxså med massa presenter från Thailandsresan=)
Bra minne jag har!!

Ska träffa Karin ikväll iafl för en middag på Subway och kvällsöppet på stan kväll=)
Hoppas på många fina erbjudanden!
Nu äre dags för ett mellis innan julklapparna ska bli klara!
Todiloo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0