Upp och hoppa kl 8a!!!

Ledig lördag och vaknade tidigt..som vaaaanligt!!!Babe steg upp samtidigt som mej sen begav vi oss ut tidigt till storheden!!
Fick två berlocker av hjärtat från Norge resan=)

Invigde hjärtat på min Thomas Sabo kedja. Jag vart såååå tjusig:0)



Vi drog en runda till biltema, ÖB och hittade fina bestick=)
Förbi djurmagasinet som hade kö ända till utgången...kaaos.
Förbi HM och köpte en topp=)
Topp

Topp - från H&M

http://www.hm.com/se/s/01XMYR

Topp i mjuk, följsam trikå med dragkedja på bröstfickan. Längd 65 cm i stl M.

H;amp;Mwww.hm.com

In på Lindex för att stötta bröst cander fonden;


Köpte med oss lunch hem!Baguetter som gräddades i ugnen. Vinmarinerad rostbiff, nån annan kött bit, mozzarella ost och färskost Vitlök & örter...Till det sallad och grönsaker + äppel juice!!

Hur jäklans gott som helst=)

Nu ligger jag däckad i soffan..Tänkte se en film sen ska vi ta en promenad åså äre väl dags för middag?!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0