Ikea

Galet vad upptagen jag varit på sistonet!Inte ens en update om dagen hinner jag  med=/!?
Idag for vi till Ikea när vi vaknade och var där med Elias, Elli och Johan=)
Blev lite små shopping och spaning efter ett köksbord!
Kalla köttbullar i restaurangen och ett mos som smakade teflon...urk....

Lite bullens pilsner korv när vi kom hem och strax en skål med ostbollar!
Behöver jag säga att jag är trött!!Hemma inatt kring halv två efter en härlig middag med goda vänner...
Mer om de sen...måste typ tupplura nu innan jag sätter på en film=)!!
*puss*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0