Vilar....

Igår på jobbet kände jag mej hängig och orkeslös...åkte hem kl 13 och sov bort dagen..
Är hemma även idag då jag fortfarande känner mej utmattad...
Började med att jag blev ju faktiskt förkyld i helgen...fick tom feber men jag jobbade iafl...
Men till slut sa kroppen ifrån så nu ere vila som står på schemat!
Får se hur jag mår under dagen om jag orkar jobba imorrn=)
Förkylningen är mkt mkt bättre nu behöver jag bara styrkan tillbaka!
Fick ett roligt mail igår.
Nu är nämligen mitt smink från ELF på väg till mej!!!!
Wippi!!!
Då jag beställde var de 50% på alla produkter så det skulle bli leveransförseningar då de var många som beställt mkt men för de där priset gråter jag inte över att vänta lite extra!
7-14 dagar skulle de ta!!!
Gud så kul=)



Kommentarer
Ida

Nu har jag också beställt! :) Ska bli spännande att testa!

2011-09-08 @ 21:46:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0