Go jävla middag!!!

Igår kväll var vi som sagt i byn!!!
Fick klämma lite på nykläckt bebis..typ....Alltid lika mys=)
Så lugn och fin!!

Sen grillades de!

Vi åt potatisgratäng, vårat älg kött som blev supergott, vitlöksbröd med aioli, Johans peppar/lök nånting sås..MUMS!
Lyx middag med andra ord!
Sen gjorde Friis en god kladdkaka vi åt direkt från ugn..super delicious och kladdig!!
EN jävla massa grädde i allt så fick aj aj i magen i slutet av kvällen=)
Sen avslutade vi dagen i sängen..Däckade...
Men fy faan så jag sover dåligt och ojämt...
Somnar 12 ett..vaknar säkert 2-5 gånger efter de...stenhård mage(sammandragningar) och behov att kissa...vad jag tror iaf=)..safety pee.
Sen är jag fortfarande svullen och täppt i näsan...
Upp och hoppa mellan klockan 6-8..
Och efter dom nätterna är jag ta meej faan helt slut under dagarna istället!
Men det är väl kroppens sätt att förbereda sig inför bebisens ankomst!
Man anpassar sig=)
Ska bara orka jobba tre veckor till!
Inga problem va??=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0