Ingen bebis ännu!!!=)

Kan ju säga att både jag och älskling var hyffsat uppjagade igår kväll...
Slutade med att älsk däckade totalt och tidigt innan mej...Händer aldrig!
Själv kunde jag inte somna...av förståerliga skäl så har jag inte riktigt insett ännu vad som håller på att ske.
Sen så har jag haft värkande sammandragning under natten och massa vatten som runnit...
Kring 8 steg jag upp efter timmars vrid och vändning i sängen.
Började klocka sammandragningarna som vid det här laget gjorde ont.
8- 5 min fram tills tio då gjorde vi frukost.
Efter de låg dom på 10-8 min. Känndes lugnare så då passade jag på att försöka vila.
Med tanke på att det säkert sätter igång inatt tänkte jag=)
Sov lite halv kasst men när jag steg upp kring 13 då har dom onda sammandragningarna avtagit.
Snittar nu en eller två i timmen. Precis som inatt så det kommer väl igång snart de me.
Vanliga sammandragningar har jag typ hela tiden..
Nyss har vi varit ut med doggsen på en längre prommis. Får ge dom lite extra uppmärksamhet nu=)
Sitter i soffan och känner att bebisen har hicka.
Vatten kommer det fortfarande och enligt A-K så slutade de först efter förlossningen för hon=)
Bara gilla blöjläget**=)
NU ska vi sätta igång en film så vi får annat att tänka på.
Sen kl 18 ska vi vara tillbaka på sunderbysjukhus för dagens koll!!
Spännande!!!!!!!!

Dagens mage=)

Just ja!Igår när jag låg och kollade skärmen på bebisens hjärtljud så låg den mellan 150-160+ slag.
Ska bli så kul att se vad för "liten" en vi nu får=)


Kommentarer
Anna-Karin

Hehe yes ;D fram tills förlossningen bar jag blöja pga vattnet (som mer och mer övergick till lite tjockare klägg;D) och efter förlossningen bar jag blöja pga avslaget ;D blod och gegga - jajamen!;D



Det produceras som sagt nytt vatten hela tiden, det tar som inte slut, vilket jag trodde innan men som barnmorskorna informerade mig att så ligger det inte till!;D



Ååh så spännande!;) komsi komsi lilla bebis!!!;)

2012-04-16 @ 19:47:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0