Inte ens EN Månad kvar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så ja bju på lite naket!
Så här rund och go är jag..näää...magen just nu=)

Imorse iafl=)...

Älskling åkte söderut idag så vi får hoppas att lille(a)n håller sig kvar där inne tills pappa kommer hem!
Annars då?
Förutom min evighets förkylnings så är det jobb nu 11 dagar på raken..
Har bytt min sista jobb helg så jag får slappa sista schema helgen istället=)
Däremot är ju våran butik utvald att gå i strejk imorgon om inte handels och arbetsgivarna kommer överens innan kl 23.59 ikväll!!!Dryg väntan för oss som inte vet om vi ska jobba imorrn eller stå strejkvakt?
jag ska dessutom till MVC så lite framför¨hållning vill man ju ha!
Men det löser sig!!
Nu ska jag bunkra upp med lite järn till bebbisen..Blodpudding står på matlistan!!
Harre!!

The strejk is OFF


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0