Kontroll 1 av 3...Sedan ska det ske=)

Hejsan hopp!!!
Just kommit hem från kontrollen av bebisen i magen...

Allt såg jätte bra ut och jag har 1 värk var tionde minut..Som jag inte ens kände.
Så dom imorse var tätare och ondare.
Just nu bara sammandragningar och en jävla massa funderingar.
2-3 dagar tills bebis är här känns som så skumt.
Inga 4 veckor här inte=)
Jag som hade så mkt inplanerat.
Skulle hinna göra en fansförlängning, klippa håret rejält, boka in lulebo att byta alla persienner, sy köksgradinerna, skapa babygymmet, tvätta, bädda..ja inte ens skötbordet är uppborrat.
Men vi får helt enkelt ta dagarna som dom kommer nu och göra lite åt gången istället=)
Är lustigt hur annars trötta jag är så himlans pigg nu medans jag bara borde SOVA och vila inför förlosssningen..Men man är ju så spänd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska se en film ikväll iafl och Nightmare next door på TLC.
En kvälls macka till de sen är jag redo om det händer inatt=)

PUSS!


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

snart är du mamma, hihi :)

2012-04-16 @ 20:59:59
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0