Kontroll 2 av tre....Imorgon bestämms det!!

Shit shit shit shit så nervös jag är nu!!!!!!!!!!!


Efter besöket på sjukhuset fick vi det konstaterat att imorgon efter kl 8 kontrollen tas ett beslut om jag sätts igång direkt där och nu!
Troligtvist blir det så eftersom man inte ska gå längre än 72 timmar efter vattenavgång.
Pga infektionsrisken. Men dom sa att kanske torsdag kl 8 oxså.
Men innan två dygn..och jag kan inte riktigt fatta de!!
Jag är så sjukt nervös.
Skulle ju ha mina två veckor ledigt innan beräknad BF för att förbereda mig. Nu blev allt så pang bom.
Även om jag är överlycklig över att det startat=)
Sa till Älsk att jag känner mig gråt färdig...inte för att jag är ledsen men det är så mkt att smälta samt att vi äntligen ska få träffa vårat hjärte barn...
Man vill ju att allt ska gå bra oxså=)

Det var iafl mkt aktivitet i livmodern idag.


Låg först på rygg en halvtimme.

Sen fick jag ligga på vänster sida för den var så livlig sa dom. Och sen höger sida så den skulle lugna ned sig.
Sen fick vi ett godkänt att åka hem och återkomma imorgon bitti.




Så nu är det soff mys med hundarna. Donna verkar fatta vad som försigår. Hon lämnar typ inte min sida.
Men Tingy är som vanligt=)

Tänk att imorgon ligger kanske våran bebis på magen istället!!

Så nu vet ni lite status på bebis fronten!
Får se om jag hinner med nå mass sms att det startat eller inte annars förstår ni nog de här om jag inte updaterat vid lunch imorgon!!
Puss och Kram


Kommentarer
Ida

Åhh så spännande det är att läsa! Jag önskar dig lycka till nu, hoppas det går bra. Du kommer fixa det här galant! Väntar med spänning på uppdatering! Kramar

2012-04-17 @ 21:49:47
URL: http://idanylen.wordpress.com
Kamilla - Mamma till Oscar och Nicole

Lycka till, det kommer gå superbra :)

2012-04-17 @ 22:48:40
URL: http://Kamillaaaa.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0