Lördag påskafton!

KOnsten att skämma bort sin pojkvän=)

I Lördags var det min tur att skämma bort kärleken!
Dukade upp med go frukost och satte fram det största påskägget  och två presentpåsar som överaskning=)
I Ägget fanns massa choklad och sen fick han en eftertrånad skjorta, farfarströja och linne i vitt!
Glömde fota men het var han=)

Middag hos mormor kl 16. Alltid lika trevligt och hur god mat som helst=)


Efter middagen åkte vi till Hedi och Mattias för att fira grå håret och lill skiten=)

Innan vi åkte till mormor gjorde jag (sydde) Jackobs 1års present eftersom vi ändå firade Mattias så fick han sin innan..
Men känslorna var delade..Var spännande i början men när "Ugglan" kom ut blev  han livrädd och började gråta=)
Haha vi fick oss ett skratt=)

Mattias fick en go wiskey!!!
Blev en sen kväll med dom goaste. Söndag jobbade jag första gången på en vecka efter all förkylnings hel*ete!
Inte riktigt kry än men det gick=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0