MVC Besök i vecka 37!

Bebis, kaffe och choklad.......Dessa tre njutningar gör min dag=)
Sover fortfarande som en kratta. Vaknade inatt av världens kramp i magen..förvärk eller enorm sammandragning?I dont know..Gick över när jag la mej på sida iafl=)
Vaknade gjorde jag kring sju....Kunde inte somna om som vanligt!
Så klockan 9 var det dags för ett MVC besök. Träffade en ny barnmorska då jag var tvungen att boka om mötet förra veckan.
Hon var väldigt tydlig med att dom mäter olika därmed ska jag inte vara rädd om måtten sjunkit eller ökat denna gång eller till nästa gång jag träffar Maria=)
Förståeligt!
Våran bebis hjärtljud låg på runt 154 och Sf måttet på 36.
HUvudet var ruckbart åt höger sida men inte åt vänster så snart fixerat=) 
Fortfarande kanon värden och bebisen verkade må bra där inne sa hon..
Men satan så ont de gjorde när hon kände hur bebisen låg i skrevet..AAAAAIIOOOJJJ!!!!
Brukar vara öm några dagar efter....
Hur som helst!!JObb helg nu sen två veckr kvar att arbeta!
Fötterna gör ont men annars gårre bra=)
MIna stödstrumpor är redan sönder nötta och svain dyra så köper nog inga nya innan bebisen kommer ut.
Får satsa på mkt vila och höga ben sista två veckorna=)



Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

vilken utstrålning du har verkligen :)

2012-04-13 @ 10:54:48
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
sussa

Haha jag va oxå "snål" å gick med trasigt stödstrumpor i säkert 1 månad å hålet blev större för varje dag ;)

Inte länge kvar nu!! :)

2012-04-13 @ 11:47:17
Anna-Karin

Men gumman vad har du för storlek på dina stödisar?:)

Jag har 2 par svarta i microfiber, suuupersköna, i M och det är bara att du tar dem om de passar!:)

2012-04-13 @ 12:16:11
Karin

Haha, du köpte sjalen =)

2012-04-13 @ 13:43:12
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/
elin

finaste ni ;*

2012-04-13 @ 18:26:22
Mia

Svar:

Monia-Tack du är för rar=)

Sussa- Önskar dagarna kunde gå liiiiite snabbare=)

A-k- Kan ju testa dom hos dej nästa vecka??Vet inte vilken storlek jag har=)

Karin- Nå vet du jag inte kunde hålla mej hahaha...den va ju så fin på alla andra!

Elin- Snart blir du moster=)=)

2012-04-13 @ 21:34:45
URL: http://miahh.blogg.se/
Anna-Karin

Vars har du köpt sjalen gums?:) fanns det några fler färger?:)

2012-04-13 @ 22:26:45
Mia

Den är från Dollar store gums!!50 Spänn som hittat!!Men bara i beiget!!Men kolla tradera där kan det finnas liknande=) Puss

2012-04-14 @ 09:08:10
URL: http://miahh.blogg.se/
Anna-Karin

Åh vilket kap!:)



Jo jag har redan svart, vit, turkos och khakigrön ;D men jag hade velat ha en rosa också, och en grå!;P

2012-04-15 @ 12:02:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0