Premiär av barnvagnen!!!!!!!!!

Vilken härlig vår dag!!!!!!!!
Passade på att inviga barnvagnen idag och lillan sussade på som aldrig förr....
Underbart väder=)

Mamma Mia!! Tusans så varmt det var idag..Var på tok för överklädd!!!


Snuttan=)


Pappsen bär på dagens lunch..Dagobert mackor=)


Vi tog oss tom in till smedjan en sväng..Men gud så mkt folk det var på stan..Efter att ha legat inne ett bra tag så blir man ju folk skygg!!
Älskling hittade iafl ett par skor. Jag ville köpa ett par byxor från team sportia då de var 20% på allt i butiken men dam avdelninge var i princip obefintlig!Så älsk sku kolla ute på storheden=)
Behöver även en ny promenad jacka..Rosa/svart soft shell typ!!


Kommentarer
jossan

Så söt hon e o så kul att allt har gått bra, snart kommer säkert rutinen in o ni får vara "normala" föräldrar. så underbart med unge ju! E Jätteglad för er skull!!

2012-04-28 @ 21:52:10
URL: http://jossanojim.blogg.se/
Mia

Tack så jätte mkt=)=)...JO man längtar efter dagen man inte måste vara för att pumpa osv=)

2012-04-30 @ 09:07:14
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0