Valborg!!

En kväll vanligtvist med alkohol i handen....
Iår med en EMilia i famnen=)



Idag åker vi ut till Fredriks föräldrar i Sävast och grillar. Och kanske kikar på en brasa?
Vad gör ni??

Vid lunch idag var vi på 56an med Emilia. Vägde och tog ett nytt rubinvärde.
Hon har ökat fint i vikt och har inge mer gulsot nu=)
Idag blir de nya mat regler IGEN..Så spännande och se hur hon går upp i vikt tills på onsdag då vi ska tillbaka!
Dom vill att hon ska gå upp över ett halvt kg till innan utskrivningen, vilket nu känns som MASSOR!
Men bebisar ska ju vara knubbiga så vi ska göra vårat bästa=)

Lill bebban har haft på sig en fin blåmelerad mössa idag som gammelmormor stickat!

Själv invigde jag den röda skinnjackan!!!

Vi köpte ju en Graco babyskydd och vagn till som jag veeeeeeeeeeeeerkligen kan rekommendera!!
Bara klicka i barnstolen så glider man vidare=)=)


Kommentarer
elin

finaste ni.. de bara strålar om dig nu;*.. love <3

2012-04-30 @ 15:50:05
sussa

fina ni är :)

2012-04-30 @ 16:30:38
Ida

Vilken snygg vårfin mamma och Emilia är ju så söt! :) När man ser er blir man lite mindre skräckslagen att skaffa barn! Vi tog de oxå lungt igår och hade brasa och grillning vid mamma. Riktigt mysigt! Kram

2012-05-01 @ 15:02:14
Mia

Tack ni=)!!!!! Ida så menade ni är för varandra tycker jag att ni ska ta och slå till redan nu!!!Du är ju super bra med barn och huset de har ni ju redan=)

2012-05-03 @ 20:52:49
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0