Äntligen är hösten här=)

Och med hösten kommer ny hårfärg och nya kläder=)
Karin körde lite slingor i håret och sen dip die om de heter så?
PÅ slingorna har jag kletat i en revlon boll färgen coppar 740.
I topparna tänkte jag sätta i eventuelltröd färg sen=)..får se..
 
Fick så härliga bilder imorse när gums hoppa runt i gungan.
Skåda min dotters helt fantastiska blåa ögon!!!
Man riktigt drunknar i dom..havs blåa typ=)
Tåls att sägas flera gånger men såååå underbart det är att vara mamma till min underbara tös=)
 
Älsk har tatuerat sig idag. Emilias stjärntecken, namn och datum..tok fint=)
Imorrn är det BRÖLLOP!!!!!!!!!!!!!wieieie


Kommentarer
liselott

Men vad fina ni är :)

Svar: Tack söta du=)
miahh

2012-08-24 @ 19:09:14
Anna-Karin

Du är verkligen så sjukt het i rött hår gums!!!:)

Svar: Woj oj tyckerru?Fast de e lite mer coppar(kanske rödcoppar?) än rött=) ska sätta i intensivrött härnäst=) Puus gooooo
miahh

2012-08-24 @ 19:48:31
e

världens vackraste två ;*

2012-08-24 @ 20:00:37
sussa

skiiiiit fin i håret! :)

2012-08-25 @ 06:55:22
Ewa

Jättefin dotter du har och slående lik sin far. Blir nog en blondin. Tänk att Veronica och Erik också ska få sig en liten.

Svar: Jag tror ocxså hon kommer bli blond med blåa ögon=)..Heeeeeelt annat än mig!..Tänka sig att det visste jag inte men ett stort grattis till dom!!Att få barn är det bästa vi gjort=)
miahh

2012-08-28 @ 16:44:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0