Karate Kid!!

Idag blev det lite bebis shopping efter jobbet=)..
Och även lite mamma shopping!!
Hade en check på Lindex på 30% så jag köpte en randig topp, stödstrumpor och ett amningslinne till mej själv och två bodys och byxor åt bebbisen=)!!!
Jag är helt enkelt för trött för att fota allt idag men säkert tills imorrn=)
Bebis har väckt mej sedan 00.45 och hållt mej vaken sen innan fem genom sina brutalt hårda kickar i magen........
Soooooooooooooooooooov smekte jag men ingenting och INGEN sov ställning hjälpte.
På de fick jag typ nack spärr. Mkt jobbig arbetsdag med andra ord då jag börja 7..
Somna i soffan när jag kom hem en timme. Sen laga jag en snitsel som jag brände med ris och beasås till och nu glottar jag lite bloggar.
KL 9 ska jag rasta hundarna sen inta sängen på rikt!!
Tidig dag imorrn oxså och ska lille(an) leva om som inatt vill jag iafl ha några extra timmar till sparo=)

Mina Fina


Och finingen=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0