Måndag!!Så gott som frisk??

Ja det känn(de)s då som de!!
Älsk reser iväg på nå kundmöten idag så jag blir själv några dagar=(...
Men vi ska nog klara oss=)
Planerna såg ut som sådant- äta, tvätta, kanske kolla en topp på stan. Åså ska syrran och Edwin komma förbi=)

Vad som skett=
Ätit, tvättat,bytt sängkläder, vilat. Skippade stan då jag inte orkar gå..Tar mej nästan en timme att återhämta mej efter att gå upp och ned för dessa trappor...
Jag tappade även orken att umgås så Sis vi ses på torsdag=)
Idag tar all rörelse musten ur mej....kanske inte riktigt kry än..eller inte riktigt återhämtat orken och energin=)

Magen har växtmassor idag med så haft ont i ligamenten. Men nu känns det mkt bättre!
Ska försöka mej på lite ben massage senare när jag orkar röra mej ur soffan.
Göra lite gröt och äta en skorpa!
Jobb resten av veckan så ge mej ENERGI!!!!!!!!!!!!!!!

Saknar älsken idag....=(

Och våra mysiga balkong häng....
Bilden är tagen i Maj 2011. Tänk er att iår sitter vi där med en bebis i famnen med=)


*Lööve*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0